9.13.2009

INGAT-INGAT KHAWARI!!!

KENANGAN TERINDAH...Skuad bola sepak SAM antara yang menghidupkan aktiviti-aktiviti anjuran SAM suatu ketika dahulu. Barisan depan dua dari kanan, ABU BAKAR ATAN bekas Presiden

RASANYA belum terlambat, kalau terlambat pun tak apa, nak ucapkan juga tahniah kepada AHMAD KHAWARI ISA kerana menjawat Presiden SAM
(Persatuan Penulis-Penulis Sukan Malaysia). Harap wartawan sensasi Berita Harian itu dapat mempopularkan kembali SAM, banyak sebabnya:

* Ramai golongan wartawan pada masa kini, apatah lagi wartawan bukan dari bidang sukan yang kalau sebut SAM cuma mereka kenal Sahabat Alam Malaysia, kena banyak promo sikit.
* SAM apa-apa hal pun banyak fokus kat Lembah Klang, maklumlah di situ pusatnya dan ramai wartawan sukan berada tapi kena jengok-jengoklah member-member di tempat lain seperti di utara, timur dan selatan tanah air.
* Dah dok kat atas, perhati-perhatilah AJK (ahli jawatankuasa), tengok sama kot-kot ada yang berkepentingan nanti susah. Bukan apa cuma nak peringat.
Kepada ABU BAKAR ATAN yang tidak mempertahankan jawatannya dan memberi laluan kepada AHMAD KHAWARI, selamat bersara. Kepada AHMAD KHAWARI ingat pesanan daripada bekas ahli SAM yang keahlian dah lama `ghaib. ini'Jangan main-main!!!

2 comments:

shaukei said...

Hebat sahabat aku ni...Non, aku rasa hang patut lead sam utaraaa laa..

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger